...زندگی هنری من...
شمع آرایی

سلام. این شمع و خودم درست کردم گفتم شاید براتون جالب باشه گذاشتم...

سلام. نمیدونم چرا نمی تونم پست جدید بذارم.فک کنم مجبورم به فکر یه زندگی هنری دیگه باشم.

اینم آدرسش تو لینک هام هست...

www.graphist2.loxblog.com

حتما بهم سر بزنید چون این جا دیگه بروز نمیشه...

یعنی نمیشه که به روز بشه...

منتظرم ها...



نظرات شما عزیزان:

mohad
ساعت18:40---25 اسفند 1391
سلام
خیلی شمع قشنگیه.


آبجی کوچیکه
ساعت21:58---23 اسفند 1391
وایییییییییییییی!

واقعا فوق العادس!

باید به منم یاد بدی ها!؟!؟؟


mahboobe
ساعت20:13---20 اسفند 1391
سلام.
نظر.هه هه هه هه
شمعت خيلي خوشمل شده.افرين به دختر خاله خودم


yalda
ساعت18:28---18 اسفند 1391
سلامم.شمعت خیلی خوشگل شده خانومی ..فکر کنم با دکوپاز درست شده....راستی به من سربزن..فکر کنم خوشت بیاد..وب من برای همه خانوما های با سلیقه ای مثل شماستپاسخ:سلام.اسم تکنیک و نمی دونم فقط درستش کردم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: شمع آرایی, ,