...زندگی هنری من...
هفته ی وحشتناک

سلام.امروز اون کار چاپ ترافارد چند رنگمو کامل کردم که البته مجددا و متاسفانه موند دست مدرسه برت ژوژمان.

یه کارت پستال مناسبتی هم درست کردم که ایشالا تو مناسبتش عکسشو میذارم.

طراحی هم 4 تا طرح کشیدم یکی با مدادشمعی و آب مرکب ، سه تا هم با قلم فلزی و آب مرکب.

هفنه دیگه از شنبه تااااااا چهارشنبه امنحان داریم تازه قسمت وحشتناک ماجرا امتحان های عربی و ریاضی روز شنبه است. خیلی برام دعا کنید چون خیلی سخته. مبانی هم که اصلا جای خود داره.

با آرزوی موفقیت برای تمام دانش آموزان، دانش جویان، هنرجویان، به خصوص دکترا و گرافیست های آینده ی این مملکت.

خدانگهدار



نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت8:22---14 فروردين 1392
پاسخ: سلام. ببخشید یعنی چی؟؟؟!!!!!

مطهره
ساعت15:19---25 آذر 1391
سلام نازنین جووووووووووووووووووون
وبت خیلی خوشگل بود به منم یه سربزن
درضمن نظر یادت نره ها؟


بنده خاکی
ساعت16:34---24 آذر 1391
مینویسم دوستت دارم...
نگو تکراریست ...
شاید روزی نباشم که تکرارش کنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: